10 клас

Мова 

Правопис складних слів
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNy90Shr9sARlCy_YuSCHG8cyOP_X26UvtoRkolY9iay6j_g/viewform


 Велика літера 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdubuZ7fZBqB5JVQOx6p_e0gaLcGUvStCMs_yqTcwsDiNKyAw/viewform

Фонетика. Орфоепія (тести)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHHDBsCJpUTzJH7MueZmv22nb4IWJf6ZXIHuIoI972mhst0g/viewform




Література
Презентація Франко
https://drive.google.com/file/d/1ZlcwmBFc7_nw7QeSAE4K2-qLWikyh2dT/view?usp=sharing


І. Франко "Зів'яле листя"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdPxW0OBwaO4KPAAeasOXBbJEgkKuv1jDke2xaNARoRzp6cDA/viewform


1.Напишіть твір на одну з тем:
         1. «Трагедія люблячого серця» ( за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»).
         2. Прагнення людини вивищуватися над оточенням через розрив родових традицій, нехтування народною  мораллю варте осуду чи схвалення? (І.Карпенко-Карий «Мартин Боруля»).
         3. Антимілітаристське спрямування повісті М.Старицького «Оборона Буші».   
                                                                                     
2.Дайте  відповіді на питання:
         1.Кого в літературі прийнято називати  «Покутською трійцею»?
         2.Брати  Івана Тобілевича мали такі мистецькі псевдоніми …
         3.У 1903 році в Полтаві відбулась така визначна подія в житті України …
         4.Хто написав перший український роман?Назвіть  твір і коли він був виданий.
         5.Які українські  письменники-класики використовували біблійні мотиви у своїй творчості?
                                                                   
3.Назвіть жанрові особливості роману. Його різновиди. Проілюструйте це конкретними прикладами.  
                                                              
4.Проаналізуйте поезію Б.Грінченка : тема; головна думка; настрій; художні образи, які створив автор; художні засоби: тропи,особливості версифікації, особливості римування, віршовий розмір; враження, яке створює у вас ця поезія.
                          Я кохаю ті хмари похмурі,
                           Що під час велетенської бурі
                           Як озвуться, то слово їх – грім,
                           А ударять – перуном палким, -
                           І здригнеться земля серед бурі,
                           Як гуркоче розгніваний грім.
                                      Я кохаю ту квітку маленьку,
                                      Що і вітрик зламає бідненьку:
                                      І громами сполохані дні
                                      Захищать  її любо мені,
                                      Боронити від лиха бідненьку
                                      В блискавках сполохані дні.
                   
5.З погляду теоретика літератури дайте відповідь на питання:
                   Український  реалізм на європейському тлі: специфічні риси, особливості  художнього  методу, основні  представники  та їхні твори.
                                                                                                        
6.Розкрийте художню роль образу Галі в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».                                                                                                                                                                  

          
Мова
5.  Підтвердіть  або спростуйте думку у формі твору-роздуму, висловлену в такому твердженні: «Життя - немов пєса в театрі: не те важливо, наскільки довго вона триває, а те,наскільки добре вона зіграна» (Сенека).

4.  Завдання з орфоепії та словотвору.

1Від поданих слів утворіть похідні зі значенням зменшеності, здрібнілості або пестливі. Позначте словотворчі засоби, за допомогою яких ви утворили похідні слова.


         Невістка, місто, ріка, козак, трава, вулиця, звір, вода, хата, відро.

2. З поданих слів випишіть лише ті, що мають наголос на другому  складі.


         Циган,літопис, олень, кропива, перехідний, спина, видання, позначка, новий, виразний, дихання, чотирнадцять.


3. Завдання з лексикології.

1. Доберіть омоніми до поданих слів. Визначте вид кожного дібраного омоніма (омофон, омограф чи омоформа).

         Дорога, роман, друга, засипати, сонце

2.Поясніть значення кожного слова. Доберіть українські відповідники.

         Контент, бюджет, абориген, колізія, комунікація.



2. До поданих фразеологізмів доберіть фразеологізми-синоніми, поясніть їхнє значення:
ні риба ні мясо
давати драла
голці ніде впасти
облизня спіймати
води в рот набрати                                     

1. Завдання з синтаксису та пунктуації.
Запишіть речення, розставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, побудуйте структурну схему, дайте загальну характеристику всій конструкції і компонентам як простим реченням), надпишіть над кожним словом частину мови.

Нема життя без України бо Україна це доля яка  випадає раз на віку  бо Україна це мати яку не вибирають як і долю бо Україна це пісня яка вічна на цій землі!


Пунктуаційний диктант
http://LearningApps.org/view1261835

Е чи И
http://LearningApps.org/view1459831

Немає коментарів:

Дописати коментар